Verrassing voor Dordtse brandweerkazerne
De hele maand november gaf Wagner Pizza consumenten de kans om voor Sinterklaas te spelen. Met een deelnamecode, te vinden in de actieverpakkingen van de Wagner Piccolinis, maakten zij kans tot 2000 euro aan cadeaus weg te geven. De meeste prijswinnaars zijn inmiddels bekend. Zo mocht Ronald de Zanger uit Strijen voor Sinterklaas spelen en gaf zijn brandweerteam uit Dordrecht een verfrissend pakketje inclusief een trendy ICE-WATCH horloge cadeau.
Om mee te kunnen doen met de Sinterklaasactie van Wagner Pizza, moesten pizzaliefhebbers na aankoop van een actieverpakking Piccolinis via de Facebookpagina van Wagner Pizza www.facebook.com/wagnerpizzanederland op een creatieve manier laten weten, waarom en voor wie zij voor Sinterklaas willen spelen. Van buurvrouw tot grootouders, van school tot voetbalvereniging, iedereen kon voor een cadeau in aanmerking komen. Dit cadeau kon variëren van een bankstel tot een vakantie of kinderwagen; tot een maximumbedrag van €2.000,- kende de creativiteit geen grenzen. Inzenden kon door het uploaden van een tekst, filmpje of foto. Elke week koos de jury 5 winnaars.
Winnaars
Inmiddels hebben al meerdere prijswinnaars voor Sinterklaas mogen spelen. Zo ook Ronald de Zanger uit Strijen. Hij mocht ‘zijn’ brandweerteam blij maken met een pakket verkwikkende toiletartikelen zoals een deodorant, douchegel en een lekker luchtje van JP Gaultier. Het pakket bevatte ook een ICE-WATCH horloge. “Deze jonge gasten van ‘mijn’ team redden mens en dier en blussen branden. Hierdoor gaan ze naar zweet ruiken en krijgen doorrookte handen. Bovendien werken ze onder tijdsdruk en is het belangrijk dat de inzettijd bijgehouden wordt. Vandaar dat zo’n trendy ICE watch ook goed van pas komt”, vertelt Ronald de Zanger.
Over Wagner Tiefkühlprodukte Gmbh
Wagner Tiefkühlprodukte GmbH is gespecialiseerd in diepvriespizza’s en dat op basis van jarenlange ervaring in het bakambacht. De pizzaspecialist maakt geen gebruik van kunstmatige aroma’s en smaakversterkers en streeft naar een 100 procent natuurlijke smaak op basis van de beste ingrediënten.Op de Nederlandse markt is het merk vooral bekend om de ‘Big Pizza’; diverse andere productgroepen als de minipizza’s ‘Piccolinis’, de in 2010 geïntroduceerde ‘Sensazione’ of de steenovenpizza ‘Wagner’s Original’ zijn daarnaast ook in veel Nederlandse diepvrieskisten te vinden. De ‘Sensazione’ werd vorig jaar door consumenten uitgeroepen tot Gekozen Product van het Jaar 2011.